Reklamációk

Reklamációk

Garanciális feltételek:

Amennyiben megrendelésével bármilyen probléma merül fel, kérjük mielőbb jelezze azt e-mail ben a info@kilincsek-postaladak.hu címre, kérjük részletesen írja le a problémát és ha tud egy fényképet is csatoljon a levélhez. Fontos tudnivaló, hogy a termék cseréjére 2 hét áll rendelkezésére. Amennyiben a megrendelt termékre mégsem tart igényt , azt csak akkor tudjuk visszavenni ha hibátlan állapotban van!

A csomag átvételekor minden esetben kérjük ellenőrizni a csomagolás sértetlenségét! Sérülés esetén ne vegye át a csomagot vagy tüntesse fel átvételi lapon a sérülés mértékét és mivoltát. Ellenkező esetben a reklamációt nem áll módunkban elismerni.

Az esetleges reklamációkat Önnel való egyeztetéssel és az alkalmazandó joggal összhangban az Ön megelégedésére igyekszünk rendezni. A Vevő köteles az árut a kézhezvételt követően ellenőrizni, hogy megállapítsa az esetleges hibákat és a károkat. A vevő köteles minden nemű reklamációt azonnal bejelenteni cégünknek. Nem vállalunk felelősséget a fuvarozó által okozott károkért.

Minden termékre 24 hónapos törvény által megszabott garancia vonatkozik, hacsak másként nincs feltüntetve. A garancia csak a gyártási hibákra terjed ki.

A garancia nem vonatkozik a következőkre:

a) a normál használat által okozott hibák
b) a termék helytelen használata
c) helytelen tárolás

A reklamáció folyamata:

1) telefonon, e-mailben vagy írásban tájékoztassa cégünket a reklamációról/panaszrólelőzetesen, mivel a megadott cím nem telephely. Az Esztergomi posta címe!
2) visszajelzésünk után küldje el a reklamált terméket a következő módon:

A terméket kérjük elküldeni postán ajánlott (nem utánvételes) levél illetve csomagként (méretétől/súlyától függően). A feladáskor kérjük jelezni az illetékes alkalmazottnak és a csomagra kérjük feltüntetni: POSTÁN MARADÓ!

A csomagon minden esetben kérjük feltüntetni ezt a telefonszámot: 0036/70 234 06 80

Címzett: KLUCKA s.r.o. vagy kilincsek-postaladak.hu

Arany János utca 2.,

Esztergom, Irányítószám: 2500

A csomag elküldése után kérem küldje át nekünk a postai feladószelvényt.

A termék visszaküldésével járó költségeket a vásárló / fogyasztó viseli!


3) a küldeményben tüntesse fel a reklamáció okát és az Ön elérhetőségeit
4) a reklamált termék cégünkre történő megérkezése után igazolást küldünk

A reklamációt mielőbb,  de legkésőbb a létrehozásától számított 30 napon belül, azaz cégünk általi átvételével feldolgozzuk és rendezzük. Hosszabb ügyintézés esetén minden esetben tájékoztatjuk Önt a reklamáció állapotáról.

Törvények és rendeletek:

- a 108/2000. A házaló kereskedelem és távértékesítés esetén való fogyasztóvédelemről szóló törvény
- 428/2002. Sz. Törvény a személyes adatok védelméről


Ingyen szállítás

25000Ft feletti vásárlás esetén
mi álljuk a szállítási költséget!

15nap termék visszaküldésre

Vásároljon aggodalom nélkül,
15napja van a termék visszaküldésére!

Tapasztalat

Már 20éve forgalmazunk
kilincseket és postaládákat!

Kártyás fizetés

Van lehetőség
bankkártyás fizetésre!

Tanácsadás

Hívjon minket!
0036/ 70 234 06 80

Termékkínálatunk várja Önt - online vásárlás aggodalom nélkül

Figyelem változás a küldemények kifizetésében:Értesítjük, hogy kormányrendelet alapján 2020. március 23-tól a rendelések kifizetésére csak előre utalással vagy kézbesítéskor kártyával van lehetőség.
Készpénzes fizetés átvételekor visszavonásig nem lehetséges.