Reklamációk

Reklamációk

Garanciális feltételek:

Amennyiben megrendelésével bármilyen probléma merül fel, kérjük mielőbb jelezze azt e-mail ben a info@kilincsek-postaladak.hu címre, kérjük részletesen írja le a problémát és ha tud egy fényképet is csatoljon a levélhez. Fontos tudnivaló, hogy a termék cseréjére 2 hét áll rendelkezésére. Amennyiben a megrendelt termékre mégsem tart igényt , azt csak akkor tudjuk visszavenni ha hibátlan állapotban van!

A csomag átvételekor minden esetben kérjük ellenőrizni a csomagolás sértetlenségét! Sérülés esetén ne vegye át a csomagot vagy tüntesse fel átvételi lapon a sérülés mértékét és mivoltát. Ellenkező esetben a reklamációt nem áll módunkban elismerni.

Az esetleges reklamációkat Önnel való egyeztetéssel és az alkalmazandó joggal összhangban az Ön megelégedésére igyekszünk rendezni. A Vevő köteles az árut a kézhezvételt követően ellenőrizni, hogy megállapítsa az esetleges hibákat és a károkat. A vevő köteles minden nemű reklamációt azonnal bejelenteni cégünknek. Nem vállalunk felelősséget a fuvarozó által okozott károkért.

Minden termékre 24 hónapos törvény által megszabott garancia vonatkozik, hacsak másként nincs feltüntetve. A garancia csak a gyártási hibákra terjed ki.

A garancia nem vonatkozik a következőkre:

a) a normál használat által okozott hibák
b) a termék helytelen használata
c) helytelen tárolás

A reklamáció folyamata:

1) telefonon, e-mailben vagy írásban tájékoztassa cégünket a reklamációról/panaszról
2) visszajelzésünk után küldje el a reklamált terméket a következő módon:

A terméket kérjük elküldeni postán ajánlott (nem utánvételes) levél illetve csomagként (méretétől/súlyától függően). A feladáskor kérjük jelezni az illetékes alkalmazottnak és a csomagra kérjük feltüntetni: POSTÁN MARADÓ!

A csomagon minden esetben kérjük feltüntetni ezt a telefonszámot: 0036/70 234 06 80

Címzett: KLUCKA s.r.o. vagy kilincsek-postaladak.hu

Arany János utca 2.,

Esztergom, Irányítószám: 2500

A csomag elküldése után kérem küldje át nekünk a postai feladószelvényt.

A termék visszaküldésével járó költségeit számlára fogjuk visszautalni (14 munkanapon belül)


3) a küldeményben tüntesse fel a reklamáció okát és az Ön elérhetőségeit
4) a reklamált termék cégünkre történő megérkezése után igazolást küldünk

A reklamációt mielőbb,  de legkésőbb a létrehozásától számított 30 napon belül, azaz cégünk általi átvételével feldolgozzuk és rendezzük. Hosszabb ügyintézés esetén minden esetben tájékoztatjuk Önt a reklamáció állapotáról.

Törvények és rendeletek:

- a 108/2000. A házaló kereskedelem és távértékesítés esetén való fogyasztóvédelemről szóló törvény
- 428/2002. Sz. Törvény a személyes adatok védelméről


Doprava zdarma

Pri nákupe nad 60 EUR
platíme dopravu za Vás

15 dní na vrátenie

Kupujte bez obáv, máte
15 dní na vrátenie nákupu

Skúsenosti

Už 20 rokov predávame
kľučky a schránky

Platba kartou

Môžete platiť
platobnou kartou

Poradíme

Zavolajte: 0918 633 701
alebo 0918 793 519