8) REKLAMÁCIÓ ÉS GARANCIA
Az esetleges reklamációkat Önnel való egyeztetéssel és az alkalmazandó joggal összhangban, az Ön megelégedésére igyekszünk rendezni. A Vevő köteles az árut a kézhezvételt követően ellenőrizni, hogy megállapítsa az esetleges hibákat és a károkat. A vevő köteles minden nemű reklamációt haladéktalanul, de legkésőbb a kézhezvételtől számított 3 munkanapon belül bejelenteni cégünknek.
Amennyiben megrendelésével bármilyen probléma merül fel, kérjük mielőbb jelezze azt e-mail ben a info@kilincsek-postaladak.hu címre, kérjük részletesen írja le a problémát és ha tud egy fényképet is csatoljon a levélhez. Fontos tudnivaló, hogy a termék cseréjére 2 hét áll rendelkezésére. Amennyiben a megrendelt termékre mégsem tart igényt , azt csak akkor tudjuk visszavenni ha hibátlan állapotban van!
Nem vállalunk felelősséget a fuvarozó által okozott károkért. A sérült csomagolású terméket ne vegye át a futártól!
Minden termékre 24 hónapos, törvény által megszabott garancia vonatkozik, hacsak másként nincs feltüntetve. A garancia kizárólag a gyártási hibákra terjed ki.
A garancia nem vonatkozik az alábbi esetekre:
a) normál használatból eredő hibák
b) nem rendeltetésszerű használat
c) nem megfelelő tárolás
A termékek színében vagy apró részleteiben tapasztalható árnyalatbeli különbségek nem minősülnek hibának, mivel a különböző monitorbeállítások és gyártói fantázianevek eltéréseket okozhatnak. Ezek nem képezhetik reklamáció tárgyát.
Hibás teljesítés (téves termékküldés) esetén:
Amennyiben cégünk hibájából kifolyólag nem a megrendelt termék került kiküldésre (szín, típus, méret vagy egyéb lényeges eltérés), vállaljuk a termék cseréjét.
A hibás teljesítés esetén az alábbi lehetőségeket kínáljuk a hibásan kiküldött termék visszajuttatására:
-
Cégünk futárt küld a hibás termékért, előre egyeztetett időpontban.
-
A vásárló saját költségén visszaküldi a tévesen küldött terméket:
- Packeta vagy Foxpost csomagautomatába
- Postán maradó csomagként
Utánvétként feladott csomagok nem kerülnek átvételre és vissza kerülnek a feladóhoz!
Amennyiben a vásárló a visszaküldést saját költségén intézi, a feladási díj összegét visszatérítjük, ha a feladásról szóló bizonylat másolatát eljuttatja hozzánk.
Fontos! A csereküldeményt kizárólag abban az esetben áll módunkban elindítani, ha a hibásan küldött termék visszaérkezett hozzánk vagy annak visszaküldéséről hiteles bizonylatot kaptunk.
Amennyiben az ügyfél nem szolgáltatja vissza a tévesen kiküldött terméket, nem áll módunkban csereterméket küldeni.
A reklamáció menete:
-
Tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben.
-
Visszajelzésünk után küldje vissza a reklamált terméket ajánlott csomagként (nem utánvéttel).
-
A csomagban tüntesse fel a reklamáció okát és az elérhetőségeit.
-
A termék beérkezését követően visszaigazolást küldünk.
-
A visszaküldés költsége alapvetően a vásárlót terheli, kivéve a hibás teljesítés eseteit.
A reklamáció feldolgozását 30 napon belül elvégezzük. Hosszabb ügyintézés esetén időben tájékoztatjuk Önt a reklamáció állásáról.
Törvények és rendeletek:
- a 108/2000. A házaló kereskedelem és távértékesítés esetén való fogyasztóvédelemről szóló törvény
- 428/2002. Sz. Törvény a személyes adatok védelméről