Ingyenes szállítás
27000 Ft feletti rendelés esetén banki átutalás vagy kártyás fizetés mellett.
Szállítási szolgáltatók
Packeta
- szállítási és csomagolási díj: 1070 Ft
- utánvét: 500 Ft
- feldolgozási és kézbesítési idő: 3–6 nap
GLS
- szállítási és csomagolási díj: 1690 Ft
- utánvét: 500 Ft
- feldolgozási és kézbesítési idő: 3–6 nap
Szállítási idő
A rendelések, amelyek munkanapon 12:00 óráig beérkeznek, még aznap feladásra kerülnek. A 12:00 óra után beérkező rendeléseket a következő munkanapon küldjük el. A hétvégén vagy ünnepnapon leadott rendeléseket a következő munkanapon postázzuk. A kézbesítés ideje a futárszolgálat átvétele után általában 3–6 nap, a választott szolgáltatótól függően. Igyekszünk minden terméket raktáron tartani, de előfordulhat, hogy egyes áruk elfogynak – ilyen esetben telefonos egyeztetés után küldjük el a terméket.
Szállítás közbeni mechanikai sérülés reklamációja
Ellenőrizze vizuálisan, hogy a csomagolás sértetlen és nem mutat látható sérülés jeleit. Ez az ellenőrzés nem vonatkozik a csomag tartalmára. A csomagot nem szükséges a futár előtt kibontani. Ha látható sérülést észlel, ne vegye át a csomagot, és írja a fuvarlevélre: "elutasítva – SÉRÜLT ÁRU". Sérülés esetén kérjük, azonnal jelezze a következő telefonszámon: +421 918 633 701 vagy e-mailben: sklad@klucka.sk. A futár aláírásával Ön igazolja, hogy a csomagot sérülésmentesen átvette. Ha a termék a kibontás után sérült, azt haladéktalanul, de legkésőbb 3 munkanapon belül jelezze a következő elérhetőségek valamelyikén: tel: +421 918 633 701 vagy e-mail: sklad@klucka.sk. A későbbi reklamációkat ilyen jellegű károsodás esetén nem tudjuk elfogadni a futárszolgálat reklamációs feltételei miatt. A szállítás költsége a vásárlót terheli.
Fontos információ: a küldeményről szóló fizetési bizonylatot a futár adja át – kérje el az átvételkor!
Az összes ár tartalmazza a 27% AFA.