Általános Szerződési Feltételek
1) ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
A megrendelés véglegesítésével a Vevő megerősíti, hogy elfogadja a termékekre vonatkozó Általános szerződési feltételeket. A vevő és az eladó közötti kapcsolatra ezek a feltételek vonatkoznak, amelyek mindkét félre nézve kötelezőek.
2) TERMÉKEK ÉS SZOLGÁLTATÁSOK MEGRENDELÉSE
Lehetőséget kínálunk Önnek arra, hogy közvetlenül az otthonából vásárolhasson, nonstop jelleggel. Rendeljen könnyen és kényelmesen a bevásárlókosáron keresztül vagy e-mailben.
A szerződés tárgya csak a megrendelésben meghatározott termékek/szolgáltatások. A webhelyen, katalógusokban, prospektusokban és más nyomtatott anyagokban megadott termékekre vonatkozó paraméterek méretek, mint méret, súly, teljesítmény, kapacitás és egyéb információk tőlünk függetlenek a gyártók adatai alapján kerülnek feltüntetésre. Természetesen eltérések észlelése esetén kapcsolatba lépünk Önnel.
Kötelezzük magunkat arra, hogy ügyfeleinknek csak a tökéletes állapotban lévő termékeket szállítjuk és az adott terméktípusra jellemző előírásoknak vagy jellemzőknek megfelelően, amelyek megfelelnek a Magyar Köztársaság területén hatályos szabványoknak és előírásoknak.
Az elektronikus megrendelés érvényességének feltétele, hogy a megrendelőlapon feltüntetett összes szükséges adat helyesen legyen kitöltve. A megrendelés a vásárlási szerződés tervezete is, amikor maga a vételi szerződés létrejön az áru szállításával. A vásárlási szerződés megkötéséhez az eladó által a megrendelés hivatalos megerősítése szükséges. Egyedi, különösen magas összegű megrendelések esetekben az Eladó/szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy kérje a szerződés megerősítését személyese vagy telefonon valamint előleg megfizetését kérje a Vevőtől.
Abban az esetben, ha az áru megrendelésének időszakában a deviza árfolyama jelentősen megváltozott, vagy a szállító megváltoztatta az adott termék árat vagy a termékválasztékot, cégünk jogosult a megrendelést a vevővel kötött megállapodás után módosítani, vagy egyoldalúan azonnali hatállyal visszavonni. Ugyanezt az engedélyt fenntartjuk, még akkor is, ha a gyártó megállítja a megrendelt termék szállítását, vagy új terméket vezet be, vagy jelentősen megváltoztatja a termék árát.
A Webáruház minden, az adott helyzetben általában elvárhatót megtesz a Weboldalon feltüntetett adatok, így különösen, de nem kizárólagosan a termékek műszaki paramétereinek, árainak stb. pontosságáért, azonban nem vállal felelősséget az esetlegesen pontatlanul, vagy helytelenül feltüntetett adatokért valamint a Webáruház működését biztosító informatikai rendszer hibáiért és az ezekből eredő károkért.
Amennyiben a Webáruház minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház online felületén feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1"Ft-os árra, akkor a Webáruház nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő elállhat vásárlási szándékától – amely esetben azonban egyik fél sem jogosult a hibás árfeltüntetésből eredően bármilyen vagyoni, vagy nem vagyoni természetű igényt érvényesíteni a másik féllel szemben.
3) MEGRENDELÉS VISSZAIGAZOLÁS
A megrendelést 24 órán belül elfogadjuk, e-mailben elküldjük Önnek a megrendelés visszaigazolását, és e-mailben értesítést kap a termék postázásáról is. Természetesen bármilyen felmerülő kérdés esetén kapcsolatba lépünk Önnel.
4) SZERZŐDÉS MEGSZŰNÉSE
Bármely megrendelést 24 órán belül telefonon vagy e-mailben törölhet, indoklás nélkül. Csak adja meg nevét, e-mail címét és a rendelt termék leírását.
5) CSOMAGOLÁS ÉS POSTAKÖLTSÉG
A megrendelt termékeket futárszolgálattal küldjük el. Ha a szállítási útvonalunkon tartózkodik, telefonon vagy e-mailben értesül a szállításról. Lehetőség van másik szállítási mód kiválasztására a megrendelés specifikációi szerint. A postaköltség a megrendelt áruk súlyától függően változhat.
6) SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ
A szállítási idő 3-21 nap, hacsak másként nem szerepel a terméknél. Amennyiben bármely áru nincs raktáron, a lehető leghamarabb kapcsolatba lépünk Önnel.
7) ÁRUK CSERÉJE / Visszaküldése
Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek a 14napon belüli elállási joggal!
Nincs mód elállási joggal élni az egyedileg gyártott modulos postaládák illetve postaláda rendszerek esetében!
A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a honlapról is letölthető nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.
Szükség esetén van lehetőség a nem használt és sértetlen termékek cseréjére. Az árut ajánlott csomagként kell elküldeni (nem utánvéttel) a címünkre. A csere költségét teljes mértékben a vevő viseli.
Minden visszaküldés az Ön saját felelősségére történik. Az árut kérjük megfelelően becsomagolva visszaküldeni, hogy szállítás során ne sérülhessen.
Felhívjuk figyelmét!: A Szolgáltató elutasíthatja azon visszaküldött termék befogadását:
– amelyet nem rendeltetésszerűen használtak, amely a vásárlónál vagy a visszaküldés folyamatában fizikai sérülést szenvedett (különösen, de nem kizárólagosan: kopott, túlzott használat nyomai, karcos állapot, mechanikus és/vagy elektromos sérülés érte, szállítás során megsérült nem megfelelő csomagolás miatt stb.).
– amelyet a vásárló nem összes tartozékával és alkatrészével küldött vissza.
A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét.
Elállási/Felmondási nyilatkozat (DOC)
8) REKLAMÁCIÓ ÉS GARANCIA
Az esetleges reklamációkat Önnel való egyeztetéssel és az alkalmazandó joggal összhangban az Ön megelégedésére igyekszünk rendezni. A Vevő köteles az árut a kézhezvételt követően ellenőrizni, hogy megállapítsa az esetleges hibákat és a károkat. A vevő köteles minden nemű reklamációt azonnal bejelenteni cégünknek. Nem vállalunk felelősséget a fuvarozó által okozott károkért.
Minden termékre 24 hónapos törvény által megszabott garancia vonatkozik, hacsak másként nincs feltüntetve. A garancia csak a gyártási hibákra terjed ki.
A garancia nem vonatkozik a következőkre:
a) a normál használat által okozott hibák
b) a termék helytelen használata
c) helytelen tárolás
A termékek színében esetlegesen apró részleteiben tapasztalt árnyalatbeli különbség vagy eltérés (mivel a monitorok beállításai különbözhetnek vagy a gyártók fantázia nevekkel láthatják el a termékeket) nem tekinthető reklamáció alapnak!
A reklamáció folyamata:
1) telefonon, e-mailben vagy írásban tájékoztassa cégünket a reklamációról/panaszról
2) visszajelzésünk után küldje el a reklamált terméket ajánlott csomagként (nem utánvéttel) a Magyarországi címünkre
3) a küldeményben tüntesse fel a reklamáció okát és az Ön elérhetőségeit
4) a reklamált termék cégünkre történő megérkezése után igazolást küldünk
5) A termék visszaküldésével járó költségeket a vásárló / fogyasztó viseli!
A reklamációt mielőbb, de legkésőbb a létrehozásától számított 30 napon belül, azaz cégünk általi átvételével feldolgozzuk és rendezzük. Hosszabb ügyintézés esetén minden esetben tájékoztatjuk Önt a reklamáció állapotáról.
Törvények és rendeletek:
- a 108/2000. A házaló kereskedelem és távértékesítés esetén való fogyasztóvédelemről szóló törvény
- 428/2002. Sz. Törvény a személyes adatok védelméről
-------------------------------------------------- ----------------------
KĽUČKA s.r.o.
Azonosító: 46433996, Adószám (ÁFA azonosító): SK2023379985
Radola 454, 023 36 RADOLA, Szlovákia
info@kilincsek-postaladak.hu
-------------------------------------------------- ---------------------------------------------
Címünk a Magyar Köztársaság területén / Reklamációkezelés és termék visszaküldés
(Nem telephely. Az Esztergomi posta címe!)
KLUCKA s.r.o.
Arany János utca 2., Esztergom, Irányítószám: 2500 (1-es posta)
info@kilincsek-postaladak.hu
A feladáskor kérjük jelezni az illetékes alkalmazottnak és a csomagra kérjük feltüntetni: POSTÁN MARADÓ!
Kérjük az ügyfeleket, hogy reklamáció illetve termék visszaküldés esetén küldjenek sms-t a 0036/70 234 06 80 telefonszámra a minél gyorsabb ügyintézés érdekében.
Telefon: 0036/70 234 06 80
E-mail: info@kilincsek-postaladak.hu
Számlaszámunk Magyarországon forintban (HUF):
HU80 1091 8001 0000 0106 8898 0004