Általános Szerződési Feltételek

1) ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

A megrendelés véglegesítésével a Vevő megerősíti, hogy elfogadja a termékekre vonatkozó Általános szerződési feltételeket. A vevő és az eladó közötti kapcsolatra ezek a feltételek vonatkoznak, amelyek mindkét félre nézve kötelezőek.

2) TERMÉKEK ÉS SZOLGÁLTATÁSOK MEGRENDELÉSE

Lehetőséget kínálunk Önnek arra, hogy közvetlenül az otthonából vásárolhasson, nonstop jelleggel. Rendeljen könnyen és kényelmesen a bevásárlókosáron keresztül vagy e-mailben.
A szerződés tárgya csak a megrendelésben meghatározott termékek/szolgáltatások. A webhelyen, katalógusokban, prospektusokban és más nyomtatott anyagokban megadott termékekre vonatkozó paraméterek méretek, mint méret, súly, teljesítmény, kapacitás és egyéb információk tőlünk függetlenek a gyártók adatai alapján kerülnek feltüntetésre. Természetesen eltérések észlelése esetén kapcsolatba lépünk Önnel.
Kötelezzük magunkat arra, hogy ügyfeleinknek csak a tökéletes állapotban lévő termékeket szállítjuk és az adott terméktípusra jellemző előírásoknak vagy jellemzőknek megfelelően, amelyek megfelelnek a Magyar Köztársaság területén hatályos szabványoknak és előírásoknak.

Az elektronikus megrendelés érvényességének feltétele, hogy a megrendelőlapon feltüntetett összes szükséges adat helyesen legyen kitöltve. A megrendelés a vásárlási szerződés tervezete is, amikor maga a vételi szerződés létrejön az áru szállításával. A vásárlási szerződés megkötéséhez az eladó által a megrendelés hivatalos megerősítése szükséges. Egyedi, különösen magas összegű megrendelések esetekben az Eladó/szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy kérje a szerződés megerősítését személyese vagy telefonon valamint előleg megfizetését kérje a Vevőtől.

Abban az esetben, ha az áru megrendelésének időszakában a deviza árfolyama jelentősen megváltozott, vagy a szállító megváltoztatta az adott termék árat vagy a termékválasztékot, cégünk jogosult a megrendelést a vevővel kötött megállapodás után módosítani, vagy egyoldalúan azonnali hatállyal visszavonni. Ugyanezt az engedélyt fenntartjuk, még akkor is, ha a gyártó megállítja a megrendelt termék szállítását, vagy új terméket vezet be, vagy jelentősen megváltoztatja a termék árát.

A Webáruház minden, az adott helyzetben általában elvárhatót megtesz a Weboldalon feltüntetett adatok, így különösen, de nem kizárólagosan a termékek műszaki paramétereinek, árainak stb. pontosságáért, azonban nem vállal felelősséget az esetlegesen pontatlanul, vagy helytelenül feltüntetett adatokért valamint a Webáruház működését biztosító informatikai rendszer hibáiért és az ezekből eredő károkért.

Amennyiben a Webáruház minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház online felületén feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1"Ft-os árra, akkor a Webáruház nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő elállhat vásárlási szándékától – amely esetben azonban egyik fél sem jogosult a hibás árfeltüntetésből eredően bármilyen vagyoni, vagy nem vagyoni természetű igényt érvényesíteni a másik féllel szemben.

3) MEGRENDELÉS VISSZAIGAZOLÁS

A megrendelést 24 órán belül elfogadjuk, e-mailben elküldjük Önnek a megrendelés visszaigazolását, és e-mailben értesítést kap a termék postázásáról is. Természetesen bármilyen felmerülő kérdés esetén kapcsolatba lépünk Önnel.

4) SZERZŐDÉS MEGSZŰNÉSE

Bármely megrendelést 24 órán belül telefonon vagy e-mailben törölhet, indoklás nélkül. Csak adja meg nevét, e-mail címét és a rendelt termék leírását.

5) CSOMAGOLÁS ÉS POSTAKÖLTSÉG

A megrendelt termékeket futárszolgálattal küldjük el. Ha a szállítási útvonalunkon tartózkodik, telefonon vagy e-mailben értesül a szállításról. Lehetőség van másik szállítási mód kiválasztására a megrendelés specifikációi szerint. A postaköltség a megrendelt áruk súlyától függően változhat.

6) SZÁLLÍTÁSI  HATÁRIDŐ

A szállítási idő 3-21 nap, hacsak másként nem szerepel a terméknél. Amennyiben bármely áru nincs raktáron, a lehető leghamarabb kapcsolatba lépünk Önnel.

7) ÁRUK CSERÉJE / Visszaküldése

Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek a 14napon belüli elállási joggal!

Nincs mód elállási joggal élni az egyedileg gyártott modulos postaládák illetve postaláda rendszerek esetében!

A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a honlapról is letölthető nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

Szükség esetén van lehetőség a nem használt és sértetlen termékek cseréjére. Az árut ajánlott csomagként kell elküldeni (nem utánvéttel) a címünkre. A csere költségét teljes mértékben a vevő viseli.

Minden visszaküldés az Ön saját felelősségére történik. Az árut kérjük megfelelően becsomagolva visszaküldeni, hogy szállítás során ne sérülhessen.

Felhívjuk figyelmét!: A Szolgáltató elutasíthatja azon visszaküldött termék befogadását:

– amelyet nem rendeltetésszerűen használtak, amely a vásárlónál vagy a visszaküldés folyamatában fizikai sérülést szenvedett (különösen, de nem kizárólagosan: kopott, túlzott használat nyomai, karcos állapot, mechanikus és/vagy elektromos sérülés érte, szállítás során megsérült nem megfelelő csomagolás miatt stb.).

– amelyet a vásárló nem összes tartozékával és alkatrészével küldött vissza.

A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét.

Elállási/Felmondási nyilatkozat (DOC)

8) REKLAMÁCIÓ ÉS GARANCIA

Az esetleges reklamációkat Önnel való egyeztetéssel és az alkalmazandó joggal összhangban az Ön megelégedésére igyekszünk rendezni. A Vevő köteles az árut a kézhezvételt követően ellenőrizni, hogy megállapítsa az esetleges hibákat és a károkat. A vevő köteles minden nemű reklamációt azonnal bejelenteni cégünknek. Nem vállalunk felelősséget a fuvarozó által okozott károkért.

Minden termékre 24 hónapos törvény által megszabott garancia vonatkozik, hacsak másként nincs feltüntetve. A garancia csak a gyártási hibákra terjed ki.

A garancia nem vonatkozik a következőkre:

a) a normál használat által okozott hibák
b) a termék helytelen használata
c) helytelen tárolás

A termékek színében esetlegesen apró részleteiben tapasztalt árnyalatbeli különbség vagy eltérés (mivel a monitorok beállításai különbözhetnek vagy a gyártók fantázia nevekkel láthatják el a termékeket) nem tekinthető reklamáció alapnak!

A reklamáció folyamata:

1) telefonon, e-mailben vagy írásban tájékoztassa cégünket a reklamációról/panaszról
2) visszajelzésünk után küldje el a reklamált terméket ajánlott csomagként (nem utánvéttel) a Magyarországi címünkre
3) a küldeményben tüntesse fel a reklamáció okát és az Ön elérhetőségeit
4) a reklamált termék cégünkre történő megérkezése után igazolást küldünk
5) A termék visszaküldésével járó költségeket a vásárló / fogyasztó viseli!


A reklamációt mielőbb,  de legkésőbb a létrehozásától számított 30 napon belül, azaz cégünk általi átvételével feldolgozzuk és rendezzük. Hosszabb ügyintézés esetén minden esetben tájékoztatjuk Önt a reklamáció állapotáról.

Törvények és rendeletek:
- a 108/2000. A házaló kereskedelem és távértékesítés esetén való fogyasztóvédelemről szóló törvény
- 428/2002. Sz. Törvény a személyes adatok védelméről

-------------------------------------------------- ----------------------

KĽUČKA s.r.o.

Azonosító: 46433996, Adószám (ÁFA azonosító): SK2023379985
Radola 454, 023 36 RADOLA, Szlovákia
info@kilincsek-postaladak.hu

-------------------------------------------------- ---------------------------------------------

Címünk a Magyar Köztársaság területén / Reklamációkezelés és termék visszaküldés

(Nem telephely. Az Esztergomi posta címe!)

KLUCKA s.r.o.

Arany János utca 2., Esztergom, Irányítószám: 2500 (1-es posta)
info@kilincsek-postaladak.hu

A feladáskor kérjük jelezni az illetékes alkalmazottnak és a csomagra kérjük feltüntetni: POSTÁN MARADÓ!

Kérjük az ügyfeleket, hogy reklamáció illetve termék visszaküldés esetén küldjenek sms-t a 0036/70 234 06 80 telefonszámra a minél gyorsabb ügyintézés érdekében.


Telefon: 0036/70 234 06 80

E-mail: info@kilincsek-postaladak.hu


Számlaszámunk Magyarországon forintban (HUF):

HU80 1091 8001 0000 0106 8898 0004

Kilincsek-postaládák.hu – válasszon termékeink széles választékából!

ajtó kilincsek, postaládák, zárak, zárbetétek, házszámok, fogasok, fogantyúk és lakatpántok

Kínálatunkban talál széles választékban megfelelő kilincset ajtójára és mellé egy minőségi biztonsági zárbetétet is e-shopunkban Kilincsek-postalaka.hu. Rozsdamentes vagy műanyag kilincs hosszúcímes vagy rozettás kivitelben, nem hiányozhat egy ajtóról sem. Termékeink között megtalál minden szükséges kiegészítőt és tartozékot a megálmodott otthonához. Házát tökéletesen kiegészítik majd a különböző stílusban és színben rendelhető házszámok és megjelölések. Ezen felül a minőségi postaládák biztosítják küldeményei sértetlenségét. Ne feledkezzen meg értékei védelméről sem és tekintse meg az általunk kínált széfeket. Információs vitrinek, kulcsszekrények, ajtó tartozékok, ajtó névtáblák, kopogtatók és fogasok ezeket mind megtalálja itt egy helyen. Nálunk minden ügyfelünk megtalálja a számára megfelelő terméket!

Több információ
28 éve a piacon