Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

1) ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

A megrendelés véglegesítésével a Vevő megerősíti, hogy elfogadja a termékekre vonatkozó Általános szerződési feltételeket. A vevő és az eladó közötti kapcsolatra ezek a feltételek vonatkoznak, amelyek mindkét félre nézve kötelezőek.

2) TERMÉKEK ÉS SZOLGÁLTATÁSOK MEGRENDELÉSE

Lehetőséget kínálunk Önnek arra, hogy közvetlenül az otthonából vásárolhasson, nonstop jelleggel. Rendeljen könnyen és kényelmesen a bevásárlókosáron keresztül vagy e-mailben.
A szerződés tárgya csak a megrendelésben meghatározott termékek/szolgáltatások. A webhelyen, katalógusokban, prospektusokban és más nyomtatott anyagokban megadott termékekre vonatkozó paraméterek méretek, mint méret, súly, teljesítmény, kapacitás és egyéb információk tőlünk függetlenek a gyártók adatai alapján kerülnek feltüntetésre. Természetesen eltérések észlelése esetén kapcsolatba lépünk Önnel.
Kötelezzük magunkat arra, hogy ügyfeleinknek csak a tökéletes állapotban lévő termékeket szállítjuk és az adott terméktípusra jellemző előírásoknak vagy jellemzőknek megfelelően, amelyek megfelelnek a Magyar Köztársaság területén hatályos szabványoknak és előírásoknak.

Az elektronikus megrendelés érvényességének feltétele, hogy a megrendelőlapon feltüntetett összes szükséges adat helyesen legyen kitöltve. A megrendelés a vásárlási szerződés tervezete is, amikor maga a vételi szerződés létrejön az áru szállításával. A vásárlási szerződés megkötéséhez az eladó által a megrendelés hivatalos megerősítése szükséges. Egyedi, különösen magas összegű megrendelések esetekben az Eladó/szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy kérje a szerződés megerősítését személyese vagy telefonon valamint előleg megfizetését kérje a Vevőtől.

Abban az esetben, ha az áru megrendelésének időszakában a deviza árfolyama jelentősen megváltozott, vagy a szállító megváltoztatta az adott termék árat vagy a termékválasztékot, cégünk jogosult a megrendelést a vevővel kötött megállapodás után módosítani, vagy egyoldalúan azonnali hatállyal visszavonni. Ugyanezt az engedélyt fenntartjuk, még akkor is, ha a gyártó megállítja a megrendelt termék szállítását, vagy új terméket vezet be, vagy jelentősen megváltoztatja a termék árát.

A Webáruház minden, az adott helyzetben általában elvárhatót megtesz a Weboldalon feltüntetett adatok, így különösen, de nem kizárólagosan a termékek műszaki paramétereinek, árainak stb. pontosságáért, azonban nem vállal felelősséget az esetlegesen pontatlanul, vagy helytelenül feltüntetett adatokért valamint a Webáruház működését biztosító informatikai rendszer hibáiért és az ezekből eredő károkért.

Amennyiben a Webáruház minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház online felületén feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1"Ft-os árra, akkor a Webáruház nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő elállhat vásárlási szándékától – amely esetben azonban egyik fél sem jogosult a hibás árfeltüntetésből eredően bármilyen vagyoni, vagy nem vagyoni természetű igényt érvényesíteni a másik féllel szemben.

3) MEGRENDELÉS VISSZAIGAZOLÁS

A megrendelést 24 órán belül elfogadjuk, e-mailben elküldjük Önnek a megrendelés visszaigazolását, és e-mailben értesítést kap a termék postázásáról is. Természetesen bármilyen felmerülő kérdés esetén kapcsolatba lépünk Önnel.

4) SZERZŐDÉS MEGSZŰNÉSE

Bármely megrendelést 24 órán belül telefonon vagy e-mailben törölhet, indoklás nélkül. Csak adja meg nevét, e-mail címét és a rendelt termék leírását.

5) CSOMAGOLÁS ÉS POSTAKÖLTSÉG

A megrendelt termékeket futárszolgálattal küldjük el. Ha a szállítási útvonalunkon tartózkodik, telefonon vagy e-mailben értesül a szállításról. Lehetőség van másik szállítási mód kiválasztására a megrendelés specifikációi szerint. A postaköltség a megrendelt áruk súlyától függően változhat.

6) SZÁLLÍTÁSI  HATÁRIDŐ

A szállítási idő 3-21 nap, hacsak másként nem szerepel a terméknél. Amennyiben bármely áru nincs raktáron, a lehető leghamarabb kapcsolatba lépünk Önnel.

7) ÁRUK CSERÉJE / Visszaküldése

Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek a 14napon belüli elállási joggal!

Nincs mód elállási joggal élni az egyedileg gyártott modulos postaládák illetve postaláda rendszerek esetében!

A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a honlapról is letölthető nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

Szükség esetén van lehetőség a nem használt és sértetlen termékek cseréjére. Az árut ajánlott csomagként kell elküldeni (nem utánvéttel) a címünkre. A csere költségét teljes mértékben a vevő viseli.

Minden visszaküldés az Ön saját felelősségére történik. Az árut kérjük megfelelően becsomagolva visszaküldeni, hogy szállítás során ne sérülhessen.

Felhívjuk figyelmét!: A Szolgáltató elutasíthatja azon visszaküldött termék befogadását:

– amelyet nem rendeltetésszerűen használtak, amely a vásárlónál vagy a visszaküldés folyamatában fizikai sérülést szenvedett (különösen, de nem kizárólagosan: kopott, túlzott használat nyomai, karcos állapot, mechanikus és/vagy elektromos sérülés érte, szállítás során megsérült nem megfelelő csomagolás miatt stb.).

– amelyet a vásárló nem összes tartozékával és alkatrészével küldött vissza.

A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét.

Elállási/Felmondási nyilatkozat (DOC)

8) REKLAMÁCIÓ ÉS GARANCIA

Az esetleges reklamációkat Önnel való egyeztetéssel és az alkalmazandó joggal összhangban az Ön megelégedésére igyekszünk rendezni. A Vevő köteles az árut a kézhezvételt követően ellenőrizni, hogy megállapítsa az esetleges hibákat és a károkat. A vevő köteles minden nemű reklamációt azonnal bejelenteni cégünknek. Nem vállalunk felelősséget a fuvarozó által okozott károkért.

Minden termékre 24 hónapos törvény által megszabott garancia vonatkozik, hacsak másként nincs feltüntetve. A garancia csak a gyártási hibákra terjed ki.

A garancia nem vonatkozik a következőkre:

a) a normál használat által okozott hibák
b) a termék helytelen használata
c) helytelen tárolás

A termékek színében esetlegesen apró részleteiben tapasztalt árnyalatbeli különbség vagy eltérés (mivel a monitorok beállításai különbözhetnek vagy a gyártók fantázia nevekkel láthatják el a termékeket) nem tekinthető reklamáció alapnak!

A reklamáció folyamata:

1) telefonon, e-mailben vagy írásban tájékoztassa cégünket a reklamációról/panaszról
2) visszajelzésünk után küldje el a reklamált terméket ajánlott csomagként (nem utánvéttel) a Magyarországi címünkre
3) a küldeményben tüntesse fel a reklamáció okát és az Ön elérhetőségeit
4) a reklamált termék cégünkre történő megérkezése után igazolást küldünk
5) A termék visszaküldésével járó költségeket a vásárló / fogyasztó viseli!


A reklamációt mielőbb,  de legkésőbb a létrehozásától számított 30 napon belül, azaz cégünk általi átvételével feldolgozzuk és rendezzük. Hosszabb ügyintézés esetén minden esetben tájékoztatjuk Önt a reklamáció állapotáról.

Törvények és rendeletek:
- a 108/2000. A házaló kereskedelem és távértékesítés esetén való fogyasztóvédelemről szóló törvény
- 428/2002. Sz. Törvény a személyes adatok védelméről

-------------------------------------------------- ----------------------

KĽUČKA s.r.o.

Azonosító: 46433996, Adószám (ÁFA azonosító): SK2023379985
Radola 454, 023 36 RADOLA, Szlovákia
info@kilincsek-postaladak.hu

-------------------------------------------------- ---------------------------------------------

Címünk a Magyar Köztársaság területén / Reklamációkezelés és termék visszaküldés

(Nem telephely. Az Esztergomi posta címe!)

KLUCKA s.r.o.

Arany János utca 2., Esztergom, Irányítószám: 2500 (1-es posta)
info@kilincsek-postaladak.hu

A feladáskor kérjük jelezni az illetékes alkalmazottnak és a csomagra kérjük feltüntetni: POSTÁN MARADÓ!

Kérjük az ügyfeleket, hogy reklamáció illetve termék visszaküldés esetén küldjenek sms-t a 0036/70 234 06 80 telefonszámra a minél gyorsabb ügyintézés érdekében.


Telefon: 0036/70 234 06 80

E-mail: info@kilincsek-postaladak.hu


Számlaszámunk Magyarországon forintban (HUF):

HU80 1091 8001 0000 0106 8898 0004


Ingyen szállítás

25000Ft feletti vásárlás esetén
mi álljuk a szállítási költséget!

15nap termék visszaküldésre

Vásároljon aggodalom nélkül,
15napja van a termék visszaküldésére!

Kártyás fizetés

Van lehetőség
bankkártyás fizetésre!

Tanácsadás

Hívjon minket!
0036/ 70 234 06 80